AUSTRITT

Проект Sed Contra Ensemble
Палац Потоцьких (вул. Шпитальна, 5) 15 червня, 19:00

Детальніше Купити квиток

“Austritt” – це вихід за межі, вихід у нові культурні контексти та звукові зони. Виконавці-композитори київського колективу сучасної музики Sed Contra Ensemble представлять авторський проект, де поєднаються структура та спонтанність, точність та імпровізація, слідування імпульсам та баланс. На грані різних взаємодій скидаються канони, виникають і прокидаються незвідані раніше нові форми співтворчості.

Проект “Austritt” – це спроба спровокувати виклик, нові форми музичного мислення, протилежні до трафаретних стандартів. Sed Contra Ensemble створено 2013 року за ініціативою композиторів Сергія Вілки, Віталія Кияниці та Андрія Мерхеля. У складі ансамблю – лауреати численних міжнародних конкурсів. Ансамбль виконує камерну музику від початку ХХ ст. і до сьогодення, презентує серії концертів музики молодих композиторів, проекти нової імпровізаційної та електронної музики. За роки існування колектив презентував низку авторських проектів та виконав прем’єри творів багатьох світових та вітчизняних композиторів. Ансамбль брав участь у фестивалях “ГогольFest”, “Контрасти”, “Kyiv Music Fest”, “Kyiv Contemporary Music Days”, “Два дні і дві ночі нової музики”, “Міжнародний Форум Музика молодих”, “Lviv Hindemit Fest”, “Музичні прем’єри сезону”, “FreeFest”, “Porto Franko”, “Poznanska Wiosna Muzyczna”, “Ukraińska Wiosna” (Польща), форумі “Донкульт”, міжнародних проектах “The interaction of dance and music”, “EM-VISIA”, проектах “Alliance 22”, “Sonor Continuus”. З 2015 року Sed Contra Ensemble співпрацює з Новим театром на Печерську. Серед спільних проектів – вистава “Гессе. Притчі” та Лабораторія музики і театру “Sound. Voice. Silence”.

Вагнер. Польова. Грабовський

Симфонічний концерт за участі Національного президентського оркестру України та запрошених солістів.
Філармонія (вул. Курбаса, 3), 16 червня, 16:00

Детальніше Купити квиток

Перший відділ:

1. Ріхард Вагнер – Увертюра до опери «Летючий голландець»;
2. Ріхард Вагнер – Арія Голландця з опери «Летючий голландець». Соліст Олександр Форкушак;
3. Ріхард Вагнер – Балада Сенти з опери «Летючий голландець». Солістка Юлія Алєксєєва;
4. Ріхард Вагнер – Дует Сенти і Голландця з опери «Летючий голландець». Солісти: Юлія Алєксєєва і Олександр Форкушак.

Другий відділ:

1. Вікторія Польова – «Langzam» для симфонічного оркестру;
2. Леонід Грабовський – Симфонічні фрески «Це не повинно повернутись»;
3. Диригент – лауреат Національної премії України ім. Шевченка, Народний артист України – Василь Василенко.

Художній керівник – головний диригент Національного президентського оркестру, Народний артист України, професор – Анатолій Молотай

Poesophonia. Вечір

Тарас Прохасько, Кеба Цісохо, Владислав Соха
Палац Потоцьких (вул. Шпитальна 5), 16 червня, 20:00

Детальніше Купити квиток

Тарас Прохасько – письменник та філософ, мольфар-охоронець та оберіг древніх Карпат. Тарас Прохасько зустрінеться із співаком та виконавцем на корі, представником древньої сенегальської музичної династії Кеба Ціссохо, який привезе до нас мелодії та ритми західного африканського узбережжя атлантичного океану. Закінчив біологічний факультет Львівського державного університету імені Івана Франка (1992). Брав участь у студентському русі 1989-1991 років, у «революції на граніті» у Києві 1990 року.
Найвідоміші книжки: роман «Непрості», оповідання «Інші дні Анни», есеїстка «ФМ-Галичина», «Одної і тої самої». Тарас Прохасько також автор серії дитячих книжок: «Хто зробить сніг», «Куди зникло море» і «Як зрозуміти козу». Найвідоміші переклади: Анджей Стасюк «Галицькі оповідання», «Схід»; Станіслав Вінценз «На високій полонині».

Владислав Соха – вуличний музикант, перкусіоніст, пластун. Учень Семківа Ігоря Зіновійовича, клас ударні інструменти. Закінчив магістратуру Інститут мистецтв, Прикарпатського національного університету (2017). Очолював організацію “Пласт – Національна Скаутська Організація України” в Івано-Франківську.(2015-2017).

Кеба Цісохо – виконавець на корі та співак, носій давньої сенегальської традиції. Походить із старовинної музичної родини. Батько артиста був визнаним “Королем кори”, традиційного музичного інструменту. Проживає у Відні.

Poesophonia. Ніч

Анн Беннент, Георгій Потопальский, Діана Лотоцька, Юрко Іздрик, Аліреза Тогіяні, Даміан Келлер, NOVA OPERA
Фойє драмтеатру (вул. Незалежності 31), 16 червня, 23:59

Детальніше Купити квиток

– слухачі розмістяться на матрацах, та будуть забезпечені чаєм та кавою у перервах;
– мобільні телефони та інші електронні девайси необхідно буде здати в камеру схову на вході;
– фото/аудіо/відеозапис та доступ преси на захід заборонено;
– слухачі, які будуть помічені волонтерами/охороною з будь-якими електронними пристроями у залі будуть змушені залишити перформанс;
– слухачі, які під час перформансу повернуться до гардеробу для того щоб взяти/перевірити щось на своїх мобільних телефонах, будуть змушені залишити театр

Дія Перша. Palimpsest

Анн Беннент у супроводі артистів ансамблю NOVA OPERA (Роман Григорів, Разумейко Ілля, Жанна Марчінська, Андрій Надольский). Поезія Артюра Рембо (Arthur Rimboud), Самуеля Беккета (Samuel Beckett), Вольфганга Бауера (Wolfgang Bauer), Роберта Вальсера (Robert Walser) в оригіналі (французька, англійська, німецька мови).

Дія Друга. Konezerte-Konzepte
Містичний голос легенди української поетичної сцени Юрія Іздрика у супроводі контрабасиста та перформера Аліреза Тогіяні (Іран-Австрія) та акордеоніста Даміана Келлера (Австрія).

Дія Третя.Singapore
Циклічні цифрові завади, генератори шуму, тріск передають містичну атмосферу уявного міста Singapore, де поєднались структури техногенного звучання інформаційного світу з акцентами на фонетичні особливості живих голосів та їхніх тіней. Фактури обидвох пластів, проникаючи одна в одну, утворюють складний простір міста. У творі використана поезія Михайля Семенка і Ніки Турбіної. Виконавці: архітектор – ujif_notfound, житель міста – Діана Лотоцька, тінь – Kata Okneson.

Учасники:

ujif_notfound [UN2114] (Георгій Потопальский) – аудіо-візуальний проект заснований у 2008 році. Основний напрямок діяльності – створення мультимедійних систем, заснованих на алгоритмах кінетичного зв’язку людини та програми, побудова алгоритмічних систем інтерпретації за допомогою засобів мов програмування. «Живі» виступи засновані на генерації аудіо та візуальних потоків у реальному часі. Серед окремих проектів артиста: Bootstrap algorithm scores for orchestra (BAS for orchestra) – Алгоритм самогенераціїї партитур для оркестру, створений спільно з київським медіа-артистом V4.ENKO та композитором Аллою Загайкевич. Practice of Strings – аудіо-візуальна інсталяція, продемонстрована на декількох фестивалях в Україні, а також на ассамблеї CIME/ICEM/ MUSICACOUSTICA-BEIJING 2012 (Пекін). RECT_STRUCT – Інтерактивна аудіовізуальна інсталяція на основі алгоритмічного синтезу звуку та генерації у 3D просторі та реальному часі.

Діана Лотоцька – співачка, піаністка, артист.

Іздрик (Юрко, Юрій, Юр) – літератор, музикант, активіст широкого профілю, ентузіаст мультижанрової та полістилістичної саморепрезентації, соціопат. Народився 16.08.1962 в Калуші. Автор 12-ти прозових книжок, 5-ти поетичних збірок і 1-го фортепіанного концерту. Том короткої прози «ТАКЕ» визнано Книгою Року 2008 за версією BBC. Твори перекладені 16-ма мовами світу.
Засновник і впродовж 20-ти років – редактор легендарного журналу «ЧЕТВЕР». Учасник числених групових і кількох персональних виставок візуального мистецва. Ліквідатор аварії на ЧАЕС (2 категорія), нагороджений медаллю «За громадський подвиг». Почесний громадянин міста Калуш. Кавалер ордену Срібний Хрест – державної нагороди «за заслуги перед Польщею».
Кавалер ордену Капітули часопису «Ї» За Інтелектуальну Відвагу.
Співзасновник (з Григорієм Семенчуком) і учасник музичного проекту DRUMТИАТР.
Провадить доволі замкнутий спосіб життя. На публіці з’явяється лише в нечастих концертах DRUMТИАТРу та на фестивальних читаннях. Останніми роками здобув розголос у соціальних мережах як автор щоденних поетичних публікацій. Відкрито зневажливо ставиться до людини як біологічного виду. Часто висловлює расистські, сексистські та анархістські погляди. Невисокої думки про Шевченка-поета. Боготворить Баха, Sting’a і Portishead. Фанат Skrillex’a і загалом стилю trap.
Аліреза Тогіяні (Alireza Toghiyani) народився у 1990 році у Ісфахані (Іран) у сім’ї майстра традиційних музичних інструментів. Закінчив музичну школу в Ісфахані по класу альта. З 2008 року проживає у Відні та навчається композиції у Віденській міській консерваторії. З 2016 паралельно до музичного навчання почав штудіювати курс “Трансмедіального мистецтва” у Віденській академії ужиткового мистецтва. У своїх роботах він поєднує сучасну музику з людським тілом, перформативними та інсталятивними практиками. Він шукає неформатні шляхи до створення нетрадиційних музичних перформансів та перформантивних проектів. У пошуках нових трансдисцплінарних форм мистецтва він робить акцент на порушенні усіх табу у поєднанні акустичних інструментів, тіла та електронної музики. У 2012/2015 роках був стипендіатом фонду Моцарта. У 2016 році отримує почесну стипендію міністерства культури Австрії у сфері музики та виконавського мистецтва. Аліреза як композитор, перформер та хореограф фокусується наразі на трьох проектах, перший має назву “Physical Activity“ та заснований на інсценуванні та хореографічному втіленні фізичних репететивних рухів людського тіла.
Другий проект „In that fashion“ Аліреза розмиває усі кордони між різноманітними стилями такими як Ембієнт, Дрон, Електро, нова та експериментальна музика.
Третій напрямок під назвою „Konzerte Konzepte“ поєднує академічні твори композитора із різноманітними перформативними та інсталятивними проектами, використовуючи роботу з простором та інтерактивний досвід.

Даміан Келлер (Австрія) – народився у Брегенці. Перші уроки акордеона отримав у віці семи років. У 2009/2014 році навчався у державній консерваторії Воральбергу в класі професора Горана Ковачіча. З 2015 року навчається у консерваторії міста Відень у класі професора Грегора Стопа. Брав участь у майстер-класах Андреаса Небля, Франко Марокко, Міхаеля Аугустсона, Штефана Хуссона. Даміан є переможцем багатьох конкурсів, та регулярно виступає сольно, у супроводі симфонічного духового оркестру та у складі різноманітних ансамблів.

Анн Беннент (Anne Bennent) – акторка, народилась у 1963 році в Лозанні. Виросла у мистецькій сім’ї у двомовному (франко-німецькому) середовищі, родина при цьому активно подорожували між Німеччиною, Швейцарією, Францією та Грецією. Батько акторки Хайнц Беннет був відомим актором і з дитинства залучав її та її брата Давіда до участі у численних театральних та кіно-проектах. Першу серйозну театральну роль Анн отримала у 15 років, коли зіграла Аню у “Вишневому саду” Чехова у Шиллертеатрі в Берліні. У 1981-1984 роках навчалась в театральних інститутах Женеви та Парижа. Після навчання Анн потрапила до Резиденцтеатру у Мюнхені, де вона одразу отримала змогу працювати із Інгмаром Бергманом (постановка “Йун Габріель Боркман” за Ібсеном, з якою акторка також відправилась у перше європейське турне), та зіграла роль Офелії у Гамлеті у постановці Б. К. Трагелена.
Після роботи в Мюнхені Анн потрапляє до Штутгарта, де продовжує грати головні ролі у виставах та серйозно захоплюється шансоном, створює вечір пісні “Pour Maman”, який вона грає дотепер.
У 1986-1990 роках активно виступає в рамках Мюнхенського та Зальцбургського фестивалів. У 1989 році на запрошення режисера Петера Цадека дебютує на сцені Бургтеатру у Відні в якості Саші у п’єсі “Іванов” Чехова. У 1990-1994 році Анн продовжує виконувати головні ролі на сценах Віденського Бургтеатру, та Schauspielhaus в Гамбурзі.
У 1995 році легендарний режисер Пітер Брук запрошує акторку до свого Théâtre Des Bouffes Du Nord в Парижі, де вона бере участь у постановці та европейському турне проекту „qui est la…“.
У 1998 році актриса вперше зустрічається із Отто Лехнером, сліпим акордеоністом та імпровізаційним музикантом, з яким вона створює монолог “Кассандра” за романом Крісти Вольф. Пізніше вони записують п’ять аудіо книжок із різноманітною поезією, а у 2004 народжують сина Фелікса, з яким проживають разом в селищі Гар сам Камп та у Відні.
У 1999 році Анн народжує першого сина Антона у першому шлюбі із російсько-німецьким режисером Евгєном Сітохіним, з яким вона на упродовж останніх десяти років створювала театральні вечори.
У 2008/2015 роках Анн продовжує грати різноманітні ролі у драматичних театрах Сантк/Пьолтена та Стокерау (Нижня Австрія).
Брала участь у зйомці численних кінофільмів, в тому числі працювала із легендарним режисером Міхаелем Ханеке.
Анн знаходиться у постійному пошуку в сфері музичних та мелодраматичних проектів у співпраці із різноманітними музикантами, які вона виконує від Парижу до Токіо, від Відня до Занзібару. Її репертуар простягається від французького шансону до Онеггера та Стравінського яких вона вільно поєднує із різними мовами, поезією, танцювальними та перформативними практиками.

Інcтрументалісти формації Nova Opera – засновники фестивалю PORTO FRANKO композитор та піаніст Ілля Разумейко, композитор та контрабасист Роман Григорів, віолончелістка Жанна Марчинська та ударник Андрій Надольский є основою інструментального ансамблю колективу «Nova Opera», разом вони приймали участь у створенні опер «IYOV», «BABYLON», «непрОсті», презентованих на ГогольФесті у 2015-2016-х роках та представлених на різноманітних фестивалях в Україні, Польщі, Данії, Австрії та Македонії.
В рамках нічної поезофонії ансамбль НОВОЇ ОПЕРИ перетвориться на мультиінструментальний оркестр, що поєднає з перформативною поезією полістилістичну музичну гру та стохастичні переміщення артистів між звуковими точками.

…waiting for John Cage…

Джон Кейдж, “Сонати та інтерлюдії” для препарованого роялю
Зал очікування залізничного вокзалу (вул. Привокзальна, 1), 17 червня, 22:00

Детальніше Вхід вільний

Антоній Баришевський народився в Києві. З семи років почав навчатися грі на фортепіано. Серед його педагогів за час навчання в КДМШ №14 – А. Соркіна, Р. Донська. Після закінчення КССМШ ім. Лисенко в 2007 році вступив до Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського , де проходив асистентуру-стажування (клас В. О. Козлова). В 2013 – 2015 навчався у Школі музики в Парижі (клас М. Рибіцкі).
Брав участь у майстер-класах Альфреда Бренделя, Даніеля Поллака і Лілі Дорфман. У 16 років став лауреатом всеукраїнської програми «Людина року», а рік по тому взяв участь у молодіжному концерті Європейського радіо в Мюнхені.
З 2012 року є солістом Національної філармонії України. Лауреат багатьох міжнародних конкурсів, серед яких Міжнародний фортепіанний конкурс ім. А. Рубінштейна в Тель-Авіві,Ізраїль (I премія, 2014), Міжнародний фортепіанний конкурс ім. Ф. Бузоні в Больцано, Італія (II премія, 2011) , Міжнародний фортепіанний конкурс в Хаені ,Іспанія (I премія, 2009), Міжнародний фортепіанний конкурс пам’яті В. Горовиця в Києві, Україна (II премія, 2005) «Виконавець-композитор» в Санкт-Петербурзі , РФ (I премія, 2004).
Брав участь у таких фестивалях, як «Klavier-Festival Ruhr» (2012,2014,Німеччина), «Projetto Martha Argerich» (Лугано, Швейцарія,2014) та інших.
Регулярно виступає з сольними концертами та у супроводі симфонічного оркестру в Україні та за кордоном.
Гастролював у Франції, Італії, Швейцарії, Данії, Ісландії, Росії, Білорусі, Сербії, Румунії, Польщі, Іспанії, Німеччині, Ізраїлі, Японії, Південній Кореї та США.
В 2016му році дебютував з сольним концертом в Концертхаусі (Берлін) та з оркестром в Кончертгебау (Амстердам)
Має записи на радіо і телебаченні України, Сербії, Італії, Данії, Іспанії. Має запис сольної програми на студії Naxos (2010 року) та диск з творами Мусоргського і Скрябіна , реліз якого вийшов у вересні 2015го на лейблі Avi –music. В 2017 очікується вихід диску з музикою Уствольської , записаний Німецьким радіо.

Але день не змінюється днем

Перформанс Олексія Шмурака та Олега Шпудейко
Фойє драмтеатру (вул. Незалежності, 42), 17 червня, 23:59

Детальніше Купити квиток

На зламі двох діб у багаторівневому фойє драматичного театру відбудеться просторовий перформанс київського електроакустичного дуету. Він будуватиметься як деконструкція, чи навіть своєрідна реконструкція жанру пісні. Використовуючи акустичні та електронні інструменти, переміщуючись між балконами та сходами, музиканти мігруватимуть між країнами, від звичного рокового груву до складної сонористичної медитації, від жалю до іронії. Виконавці: Олексій Шмурак (голос, мелодика, калімба, ударні), Олег Шпудейко (комп’ютер, модульний синтезатор)

Олег Шпудейко (Heinali)
Heinali — сценічне ім’я композитора та виконавця Олега Шпудейко, який працює переважно в сфері електроакустики.
Почав свої перші стилістичні еклектичні експерименти зі звуком в 2003-му році. Використовує різні методи обробки звуку які поєднує з імпровізацією в якості методу та заглибленням у феноменологію звуку та ламінальність. Коммерційні роботи артиста нерідко поєднують фортепіано та електроніку.
У 2009-му році писав музику до інсталяцій та перформансів в якості учасника арт-групи Soloma. У 2010 році почав довготривалу колаборацію із американським поетом Меттом Фінні. Проект поєднує музику Heinali та spoken word performance від Метта. Heinali and Matt Finney записали та видали ряд альбомів на Paradigms. Новий альбом How We Lived виходить на Flesner у 2017-му році.
У 2013 році створює спільно з композитором та перформером Олексієм Шмураком електроакустичний дует Блук, в якому практикує живі виступи, що базуються на темі інтердисциплінарності та нових форм взаємодії.
Дует реалізував низку проектів із художниками, віджеями, музикантами та поетами. У 2015 році курував коротку серію електроакустичних імпровізацій в Києві. У 2016 написав музику до відео-гри Bound від студій Plastic і Sony Santa Monica, та хореографії A Thread от Jean Abreu Dance.
Твори Heinali видавались на Sony Interactive Entertainment, Fluttery, NEN, Paradigms та інших лейблах. Останній альбом Anthem вийшов у 2017-му році на Injazero Records.

Олексій Шмурак
Народився у 1986 році у Ленінграді, живе в Києві.
Закінчив Київську консерваторію по класу композиції у Юрія Іщенко. До цього навчався композиції у Алли Загайкевич.
У 2006-2017 співзасновник, співорганізатор та піаніст Ensemble Nostri Temporis (ENT), який був лідером української камерної сцени нової музики. Як учасник ENT провів низку мультимедійних проектів в Україні, Росії, Білорусі, Польщі та Німеччині.
У 2013 створює разом із артистом Олегом Шпудейко електроакустичний дует “Блук”.
У 2014-2014 проводив разом із композитором та віолончелістом Золтаном Алмаші фестиваль сучасної та класичної музики “Гольфстрім”.
У 2012-2015 провів ряд сольних фортепіанних концертів у яких досліджував сучасні виконавські методи. Концерти проходили в Україні, Білорусі та Росії (включно із Маріїнським театром у Санкт-Петербурзі).
З 2013 проводить пісенні концерти як співак, клавішник та композитор.
З 2014 співпрацює із музичним агенством УХО. З 2016 постійний учасник та автор ідей простору “Плівка”, переважно у співпраці з куратором Дмитром Казаковим.
Музика Олексія звучить на багатьох фестивалях, серед них Gaudeamus Musikweek (Утрехт, Нідерланди, 2013) та International Summer Courses for New Music (Дармштадт, 2010 та 2016). З 2010 постійно співпрацює з Goethe-Institut (біля 15 проектів). Учасник воркшопу берлінського театру Deutrsche Opera та Parkaue присвяченого створенню опери для дітей (2016).
З 2015 спільно з російським хореографом Олександром Любашиним працює над серією міжнародних лабораторій дослідження інтердисциплінарності “Intersection of Parallel”.
Створював музику на замовлення численних польских, австрійських та російських інституцій. Музика виходила на лейблах Fancy music (2012) та Requeim records (2016).
Читав лекії у Львові (простір “Дзига”), Києві (простір “Хармс” та “Культурний проект”), Москві (Вища школа економіки).
Учасник та співзасновник фестивалю Frank Opera Fest 2010, учасник фестивалів PORTO FRANKO 2010 та PORTO FRANKO GogolFest 2016 в Івано-Франківську.

Музичні скульптури Ганс ван Коолвіжка

Bambuso Sonoro, The Bells, Glissando
Художній музей (вул. Шептицького, 8), 16-18 червня, 10:00-17:00

Детальніше Квитки у касі Художнього музею

На час фестивалю у колишньому колегіальному костелі пресвятої Діви Марії розмістяться три унікальні музичні скульпутри нідерландського музиканта та креатора Ганса ван Коолвіжка.
„Bambuso sonoro“ (1991) – унікальний бамбуковий орган, один із центральних творів художника, в якому неповторне медитативне звучання поєднується з незвичним візуальним вирішенням інструмента.
„The Bells“ – дзвони, що звучать ніби у просторовій порожнечі. У післявоєнний час орган костьолу був зруйнований, так само радянською владою була знищена дзвіниця церковного комплексу (наразі відновлена). Таким чином обидві інсталяції, орган та дзвони виконуватимуть на час фестивалю функцію відроджених сакрально-перформативних символів.
„Glissando“ (2006) – мобільна звукова машина, яка з успіхом була представлена на різноманітних фестивалях в Нідерландах та Польщі.
Ганс ван Коолвіжк (1952) – нідерландський артист, перформер та винахідник музичних інструментів, з 1987 активно працює над створенням унікальних музичних скульптур, інструментів та інсталяцій, які представляє на різноманітних фестивалях, у музеях сучасного мистецтва тощо: від Лондона до Любліна, від Литви до Лісабона. Маніфестом художника можна вважати написану ним книгу “Звук це матерія”. Унікальні музичні скульптури артиста, такі як “Klankkaatser”, “Oerkaatser”, “Oer-Oorsprong” були розміщені в різноманітних музеях сучасного мистецтва в Нідерландах де вони викликають великий інтерес публіки та критиків. Роботи Ганса ван Коолвіжка фінансуються музичним фондом Нідерландів у кооперації з різноманітними іншими голландськими та іноземними фондами та інституціями.

Missa Solemnis

Квитки: сидячі 100 грн. Стоячі – 50 грн. Футуристична Служба Божа, яка поєднає в собі кілька світових релігій та культурних практик.
Художній музей (вул. Шептицького 8), 18 червня, 14:00

Детальніше Квитки у касі Художнього музею

Футуристична Служба Божа, яка поєднає в собі кілька світових релігій та культурних практик:

– звуки футуристичного органу Bambuso sonoro;
– мусульманські наспіви та звуки кори сенегальского музиканта Кеби Ціссохо;
– католицький солоспів “Salve Regina” у виконанні мецо-сопрано Олександри Мельє та віолончелістки Жанни Марчинської;
– буддійські мотиви у виконанні китайської виконавиці на існтрументі Піпа Чень Мен’яо;
– сакральну музику греко-католицької церкви у виконанні хору «Cantemus».

Oleksandra Mailliet (Олександра-Ярина Турянська) українська співачка (mezzo-soprano, contralto) та етномузиколог, яка мешкає у Франції. Як солістка реалізується у численних мультидисциплінарних та експериментальних проектах та як актриса музичного театру( як у «SONG TREE », Нью-Йорк, США, з групою «Yara» театру La Mama і разом з «Gogol Bordello»,чи кількарічний контракт з Compagnie des Mers du Nord для спектаклю «HAIR MUNDO FREI, Messe pour un Temps Futur »). Як солістка приймала участь у виконанні 2ї симфонії Малера, Реквієму Моцарта, ораторіальних творів Вівальді та Перголезі, Верді та Бетховена. У 2015 році у рамках Гогольфесту Олександра бере участь у опері-реквієм “IYOV”, проекту Nova Opera, що був неодноразово показаний на різних сценах України та Європи. Виконання співачкою «Salve Regina. Veriditas» як частини MISSA SOLEMNIS є водночас фрагментом актуального особистого масштабного проекту під назвою «Та, що ловить вітер і йде по воді».

Чень Мен’яоChen Mengyao) – молода артистка та виконавиця інструменті Піпа. Володіє різноманітними техніками гри, виконує традиційну та сучасну музику, популяризуючи цей китайський народий інструмент в різних країнах. Неодноразово прймала участь в різних радіо- та телепроектах, має особливий емоційний, вільний та водночас автентичний стиль гри.

Жанна Марчинська, віолончель, солістка ансамблю НОВА ОПЕРА, приймала участь у створенні перформансів опера-реквієм «Йов», опера-цирк «Вавилон», сонОпера «непрОсті», жах-опера «Гамлет». Приймає участь як солістка в складі різноманітних ансамблів Нової музики, джаз, рок колективах.

Камерний хор «Cantemus» церкви Царя Христа монастиря отців Василіян УГКЦ м. Івано-Франківська створено 2000 року. Його заснував художній керівник і регент Ігор Дем’янець. Основа діяльності колективу —участь у святочних і недільних Богослужіннях у церкві монастиря.
Чільне місце в репертуарі посідають найкращі зразки української та світової духовної музики. Твори М. Березовського, Д. Бортнянського, А. Веделя, О. Кошиця, К. Стеценка, М. Леонтовича, Д. Січинського, А.Гнатишина, О. Архангельського. У доробку колективу — численні компакт-диски та концертні турне.